Packa, packa










Nu har jag kommit hem från stallet, vi hade en jätte mysig ridtur. Fint väder och verkligen jätte roligt galoppera nästan hela travbanan ( en ganska så lång typ grusväg där ingen kör med bil typ) Kändes hur härligt som helst.
Sen galoppera vi lite på en äng, och det var några hus där vid ängen och dom hade hundar.
Men vi galoppera gick jätte bra en hund skällde men hästarna brydde sej inte. Men så iaf så skulle vi ta en galopp till och då skällde hunden precis nästan när vi fattade galoppen så Challe (hästen som Annie rider på) han blev rädd och då blev Idde ( hästen som jag rider) också de och han typ slängde sej åt sidan så jag tappa balansen och ramla av men som tur var fortsatte han inte springa utan han ställde sej och börja käka gräs som om ingeting hade hänt.
Så jag hoppa upp igen jag hade bara lite ont i min röv för jag landa typ på den xD Men men vi tog några galopper till sen på ängen fast lite längre bort. Och då gick det kanon! =)
Vi red hem och pysslade lite med dom, sen ställde vi dom i hagen. Satt med Idde i hagen och sa hejdå en stund.
Annie kom sen, och då tog jag några kort på när hon och Idde pussades. =)
Men det går inte ladda upp dom bilderna .. :/
Aja nu har pia kommit och vi ska packa fför fullt.  =)


Puss<3


Din Åsikt
Postat av: Emelie - EmeliesPlace

så fina bilder :)

2009-06-21 @ 22:40:24
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0