Pigg och glad!

Hejsan allihopa!
Idag så mådde jag inte sådär jätte bra när jag vakna hade ont i huvudet. Men jag gick upp och tog ipren och alvedon och sen åkte jag till skolan. Huvudvärken släppte inte så jag åkte hem igen med bussen.
Låg och sov typ hela dagen och det var verkligen jätte skönt. Så jag är jätte pigg nu och glad nu.
Och de är bra för Annah har kommit hit och ska sova här. Vi kommer nog ha jätte trevligt för det var jätte länge sen vi träffades känns det som =P.  Haha nu har vi ätit och ska gå ut och skjuta :D
Kanske inte blir nån mer uppdatering ikväll så vi höres.

Puss<3



Din Åsikt
Postat av: Emelie -EmeliesPlace

svar:

Hur man lägger in ett YOUTUBE-klipp:

1. Gå in på youtube och välj ut ett klipp du vill ha.

2. Kopiera den kod som finns i den ruta som finns till höger om själva video-rutan. (du ska ta koden som står under rubriken "bädda in".

3. Gå in på din blogg pch skapa ett nytt inlägg.

4. Klicka på rutan HTML i redigeringsfältet och klistra in din kod i den ruta som kommer upp. Klicka sedan på uppdatera.

5. Nu är det bara att publicera ditt inlägg!



Hoppas att du förstod! :D

2009-06-05 @ 22:20:04
URL: http://emeliesplace.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0