Ridläger ♥

Whoooho 4 dagar kvar!

Tänka sig i morgon är det 4 dagar kvar!
Kommer ihåg när jag och Pia bah: ojoj snart är de bara en månad kvar till ridlägret börjar wohoo.
Och nu är de liksom 4 dagar =D
Jag måste börja packa och packa!
Jag börjar faktiskt känna mej lite stressad :O
Hoppas hoppas på att de kommer vara fint och skönt väder :)
Och juste jag kommer typ få panik för när jag väl ska packa kommer jag inte veta vad jag ska packa.
Aja det kommer nog gå bra, hoppas jag.
=)
 


Dom här två sötnosarna kommer ju vara med mej så allt kommer nog gå kanon!
Jag slår vad om att dom där två kommer lära sej en massa roligt! =) <3

Pusspåer<3

Din Åsikt
Postat av: Pia

haha, hoppas jag fårr rida han bara... <3 men, vi kommer iaf ha skit kul :)

sv: nej, inte du. Kan ta det sen någon gång, <3

2009-06-18 @ 22:36:44
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0