Söndag

Hejsan sötnosar♥
Sorry för att det inte vart någon uppdatering tills nu.
Igår sov jag ju hos Annah som jag sa. Vi hade de jätte trevligt, vi åt, gjorde chokladbollar, kollade på film och åt chips
och usch jag känner mej jätte onyttig just nu =P 
Men iaf idag skulle hon rida så vi gick upp vid 9 ungefär elr nått kommer faktiskt inte ihåg.
Jag skulle också rida med några kompisar så jag cyklade till stallet och där möte jag Annie och Ida, vi red ut en liten stund. Vi tog en lugn tur för Pia och Lina skulle kanske också rida sen. Men sen cykla jag hemåt stanna och kolla till lilla Lulle (katten som vi är kattvakt till) han var jätte gosig och jätte busig. ;) ni kaanske får se en video på han sen, kanske bara.
Har vart ute och hjälpt pappa lite för ett tag sen. Kanske går ut igen snart.
Asså de går inte att ladda upp bilder nu igen. "/ Asså gud de är verkligen jätte tråkigt jag vet inte vad de beror på! :O

Uppdaterar mej senare
Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0