Tisadag

Hejhej alla sötnosar!
Idag var det först till skolan sen så åkte jag hem. Srtädade lite när jag kom hem i mitt rum alltså och ja jag typ somna i min säng =P . Juste jag lagade maten idag och då blev det makaroner och stekt lax med någon sås som jag gjorde själv. Slängde i lite kryddor i gräddfil elr vad de heter. =)
Mamma och jag åkte till Lulle (en katt vi är kattvakter åt) vi gosa lite där med han sen spela mamma lite på deras piano och jag sjöng så jävla vackert asså *hooost* xD Vi åkte hem och nu sitter jag i min säng. :) Förlåt för att jag uppdatera mej så sent. Men jag fick inte internet fören nu.
Uppdaterar mej sen :)


Jag har inte tagit några ny bilder satt får bli en gamal :D


Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0