Tisdag-Onsdag

Hejsan på er♥
Känns som om det var jätte länge sen jag uppdatera mej men de kanske de inte var.. =P
Måste ju börja med att i måndags ramla jag av ju på Idde. Och gud jag kan nästan inte lyfta armen har faktiskt rätt så ont. Det kunde jag verkligen inte tro att jag skulle få för det gjorde inte så ont när de hände liksom.
Mamma och jag tänkte kanske åka in till akuten och kolla lite om de inte går över, så får hoppas att de går över.
Men aja nu ska jag berätta om igår och idag =P

Tisdags (igår) :
Åkte först till skansen med typ alla i hela klassen. Vi hade jätte roligt. Haha vi gick runt och kolla på masas djur och så. xD Sen efter nån timme gick vi vidare till grönan. Riktigt kul hade vi där, jag och Erica gick med Sanna och Fia.
Haha och jag skojjar verkligen inte vi skrek så inåt helvete högt när vi åkte vilda musen. xD Haha men aah orkar inte säga alla vi åkte. Kan säga så här vi åkte dom som var lagom läskiga för oss. =)
Vid halv 9 så börja vi åka hemåt. Och det var verkligen inte kul jag hade jätte ont i huvudet på vägen hem så jag låg typ och sov och försökte konsentrera mej på att inte tänka på att jag hade ont i huvudet.
Skulle sova hos Erica i Norrtälje för att slippa åka ut till singö. När vi kom hem till henne var vi uppe kanske en timme elr nått sen gick vi och la oss.
Onsdag (idag) :
Vakna gick upp Erica käka frukost och sen städa hon lite medans jag låg i sängen. Och sen gick vi ut och köpte present till min underbara vän Annie! =D Och jag tänker inte säga vad jag köpte för att hon kanske läser de här =P.
Åkte hem med pappa runt kvart över 3 stanna och handlade lite sen så åkte vi hem.
Juste jag har köpt jorgubbar idag som jag ska gå ner och fixa iordning nu :D .
Jag var på singö och Grisslehamns skolavslutning idag nu på kvällen får berätta om de mer i morgon och ladda upp bilder. Har verkligen inte tid just nu.

Hoppas ni har haft det underbart alla söta människor. Uppdaterar mej kanske sen får se.
Puss <33

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0