Usch på vädret

Jag säger bara usch på vädret! Det känns absolut inte som om de är sommarlov. Och jag hoppas verkligen inte det kommer vara sånt här väder på ridlägret, för då blir det inge roligt. Man vet liksom inte vad man ska göra när det är sånt här väder. Det blir typ bara att sitta och glo på tv elr nått och det blir ju inte så kul i längden elr hur?  =P

Men iaf idag så gick jag upp vid kvart i 11 och börja göra tårta.
Jag kan säga så här att tårtan blev inte riktigt så som den skulle. För mitt dumma tårtfat krångla och då gick halva tårtan sönder. Men alla tyckte att den var jätte god. Och jag måste faktiskt säga själv att den var faktiskt jätte god. =)
Hann inte ta kort på den för den tog slut rätt fort. =P
Men juste snart måste jag börja göra i ordning mej för jag ska till Annie och sova där om ett tag och innan de ska jag och mamma sortera lite saker om hon nu kommer hem snart från grannen..
Kanske hinner uppdatera mej lite snabbt inna jag åker.


Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0