Cup Cakes

Nu har jag ätit lite maaat. =) Det blev grillat kött med potatis och grönsaker.
Och juste det är jätte konstigt för att när jag är sjuk så brukar jag bli lite mer hungrig än vanliga fall alltså att man går typ och små äter och så och de är ju inte bra jag vet men asså nu när jag har vart fökyld i ungefär tre dagar har jag typ aldrig vart hungrig jag har liksom ätit när man ska också men liksom inte gått och vart hungrig en ändaste gång.
Hah och jag vet att jag beskriver väldigt bra noot men endå hoppas ni fattar vad jag menar xD
Men alla glada nu ska jag gå ner och baka cup cakses =) Måste testa en gång innan min konfirmation för då ska jag bjuda på massa cup cakes =)  Lägger ut bilder på hur dom blev sen men vänta er inte att dom kommer va fina för de är dom första jag gör i hela mitt liv satt kommer nog bli vääldigt fula. Men men hej på er så länge =P

Puss<3

Din Åsikt
Postat av: sara

Flera gånger men dom gör inget. så nu måste dom fan göra nått, är less.

2009-05-16 @ 20:44:02
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0