Då har man badat dåe! =)

Hah jag har badat! Jag har badat! =D
Jag och Emelie har typ vart heeela dan! :D Skit kul har vi verkligen haft! =)<3
Vid ungefär 5 elr nånstans där runt vet  inte riktigt när men endå, då så ringde lilla Pia och undra om vi skulle leka och klart vi skulle! =D Mia följde med så dom åkte moppe hem till mej. När vi kom hem till oss åkte vi och bada elr jag, Emelie och Pia bada men inte Mia hon tyckte att de skulle bli för kallt. Hon tog några vackra kort på oss istället haha xD
Och asså fy fan säger jag bara de var 13 grader på vatten ytan! Vi hoppa i två gånger första gången fick jag sån panik att jag nästan hoppa på Pia och drog av henne bikinin xD Men andra gången drabbades jag inte av sån panik som första gången höh ^^
Men iaf vi hade trevligt åkte hem till var och en sen efter vi badat. Har käkat nu och ska cykla iväg till Annie och sova där. 

Sorry för att jag är så himmla tråkig som inte har några bilder men lovar att jag ska verkligen försöka att lägga ut bilder i morrn elr över morrn =P
PussPuss <3
 


Din Åsikt
Postat av: Pia

ja, du hade ju ingen att slita av bikinin på andra gången ;)

hahha, jag vet att du älskar mig :)

2009-05-03 @ 13:13:45
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0