Feber

Hejsan Svejsan
Idag åkte jag hem från konfan för att vila så jag orkar med i morgon, för det var nämligen så här att i måndags och i tisdags så var jag ju hemma från skolan för jag var förkyld och hade jätte ont i örat och för att jag skulle orka med konfan. Och i onsdags så seglade vi hela dan på en ganska så stor segelbåt med hela konfirmations gruppen.
Vi hade verkligen jätte roligt och det var verkligen skit häftigt att få vara med och hissa segel och så, verkligen jätte kul.
Vi sov sen i kojar elr vad de heter men det var lite obekvämt så sov inte så jätte bra men men.. 
Sen i torsdags (igår) så segla vi också på dan och det kanske inte var det bästa att va ute och segla i typ två dagar när man vart väldigt förkyld. Men sen så iaf åkte vi till en lägergård och där var vi sov och hade skojj. =)
Men sen idag på dan så var jag verkligen inte pigg jag hade ont i huvudet och magen och hade typ feber också.. "/
Så mamma kom förbi och hämtade mej så nu ska jag lägga mej ner och vila. Jag måste vara pigg tills i mrogon så att jag kan åka tillbaka och förbereda till själva konfirmationen.

Juste jag glömde kameran hemma och blev då jätte besviken på mej själv.. "/ Men Cajsa tog lite bilder så ska nog fråga om hon kan skicka över dom till mej så kanske kommer några bilder. =)

Aja godnatt på er
Puss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0