Godkväll

Godkväll söta läsare! :)

Förlåt för jätte dålig uppdatering idag. Men jag har haft fullt upp. Först efter skolan åkta jag och Cajsa med karin
(vår gamla körlärare) till kyrkan där sjöng vi och träna inför konfirmationen i morgon. Och jag ska sjunga solo vilket jag inte kommer våga! :O Hatar att stå inför publik och nu helt plötsligt ska jag sjunga inför en.
Men iaf gick upp till Cajsa sen en stund och fixa bildspelet som vi ska ha på konfirmationen.
Sen åkte jag hem och börja baka och juste då hade min mormor och farfar å Marianne kommit.
Mormor hjälpte mej lite med bakningen och så.
Men nu iaf sitter jag med hårfärg i håret. Håller på och färga det blont. :)
Måste gå och ta ur färgen nu. Kanske hinner uppdatera mej i morgon en snabbis, men troligtvis har jag nog fullt upp.
 
Godnatt på er och PussPuss<3


Din Åsikt
Postat av: Michaela - Bloggdesign, foto m.m!

fin blogg du har :)

2009-05-29 @ 23:56:30
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0