Godmorgon

God morgon alla söta läsare!
Idag blev det att stanna hemma från skolan. Mådde verkligen inge bra. Huvet snurra och det bara brände i halsen.. "/
Usch säger jag bara!  Vakna för kanske 3 timmar sen och då gick jag ner och käka lite och drack te.
Sen gick jag och la mej i soffan och kolla på tv. Sitter fortfarande i soffan men ska väl snart käka lite lunch elr nått.
Så jätte tråkigt att jag va sjuk just idag så jag blev tvungen att stanna hemma från skolan för jag, mamma, Anton och jessica skulle åkt till täby och shoppa igentligen. Elr Jessica skulle till sin pappa och då skulle hon få åka med oss och sen så skulle hon ta tåget därifrån till Åkersberga till sin pappa. Men mamma ringde och prata med mej nyss och sa att om jag kände mej bättre imorgon så skulle vi åka till thuns tidigt i morgonbitti. =)

Men juste jag måste ju berätta hur det var i går när jag och Pia var och kolla på när Annie och Ida dansa.
Dom var hur duktiga som helst. Jätte häftigt att kolla på. Det var fler dansgrupper elr vad man ska säga som var där och dansa. Det var lite tråkigt bara att jag och Pia var tvungna att gå innan det var slut för vi hade en buss som gick som vi inte fick missa. Men jag hoppas verklgen att det kommer en till såndär dansuppvisning för det va jätte kul att titta på. =)



Haha inte så bra bild om vi säger så men endå.. =P


Hah den har bilden var inte heller bra..

Nej nu ska jag gå och dricka te!
Pusspåer<3





Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0