Här kommer bilder!

Här kommer det bilder på i söndags när Rebecka och jag var i stallet och red också..
Rebecka tog jätte fina kort när jag hoppa så var bara tvungen att ladda upp dom.. =P
Jag vet att ja har stigbyglarna fel på varje bild men dom snurra sej och jag märkte inte de när jag tog in foten xD
             














Jag måste bara säga tack till Pia och Lina för dom låter mej rida deras häst det betyder så jävla mycket för mej.
Han är helt 
underbar hästen ♥


Nu äre så här va att det tog år att ladda upp dom här bilderna så jag orkar inte ladda upp mer.
Jag tänkte gå och lägga mej nu så uppdatarar mej mer i morrn!

Godnatt och Puss<3

Din Åsikt
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Åh vad bra :) Då ska jag fortsätta med det :)

2009-05-13 @ 06:06:54
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0