Hemma

Nu har jag vart hemma en stund och kollat på tv först va det one tree hill men missa halva sen nu håller jag på och kollar på gossip girl. =D Jag vet att jag är lite nördig men jag bryr mej inte :D
Men juste jag och Annie var och red idag och det var hel mysigt! Vi red i typ 4 timmar hade verkligen jätte kul mycket fart och det gillar vi. Men hästarna var busiga och så men de gjorde ju inget. Vi galopperade på ängar också så då kan man ju förstå att dom busa lite men men vi red hem till mej bla och där åt vi en cupcakes och drack lite juice.
Juste jag kanske har berättat om Tranvik? Jo men iaf om inte så ska jag berätta att det är ett ställa som man kan gå igenom för att komma till backby (där jag bor typ) Och när man går igenom Tranvik så är det både massa islandhästar, massa kor lite här och där, ungar som skriker, hundar som skäller och så. Så det kan vara lite klurigt att rida igenom där. Men det gick riktigt bra idag de tog bara stop en gång. =P Men aja vi hade jätte trevligt. Jag laddar upp någon/ några bilder sen för nu ska jag äta middag.

Pusshej<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0