Känns bättre!

Nu har jag ätit middag med familjen sen tidigare innan de så satt jag och kolla på film och de var Hemma bäst som jag kolla på. Har fått låna den av Jessica för typ nån vecka sen men har inte blivit av att jag kollat på den men nu är det gjort hah. Och den var riktigt bra. =)



Thihi nu sitter jag i soffan och tjockar mej med godis. (tycker man får göra det när man är lite sjuk)  Emelie ringde nyss och vi pratade lite försökte lura med henne till thuns i morgon men hon var inte så på på de.
Vi kanske skulle ses i kväll och kolla på film elr nått.
Men juste jag var ute och tog lite luft idag också och tog lite bilder. Och här kommer dom!















Zezar ♥




Tog några mer men tar så långtid att ladda upp så orkar inte ladda upp mer...


Puss<3


Din Åsikt
Postat av: Pia

Bild tre, var skit snygg :)

2009-05-16 @ 10:07:28
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0