Konfan

HejsanHejsan<3
Nu har jag kommit hem från stallet och har precis ätit och sitter nu i min säng och skriver detta.

Tänkte berätta lite om konfan som var igår och idag nu.. =)

Jag åkte ju dit igår på morgonen för jag kände mej piggare och så. Men då iaf så skulle vi börja planera själv konfirmationen. Och det är ju bara jag och Cajsa som ska vara i Singö kyrka så vi fick va i ett litet eget hus och planera hur vi ville ha de. Vi hade jätte roligt och kom på många roliga saker som vi vill göra/ha med..

Men iaf det höll vi på med typ heela dan. Men juste vid en rast elr vad man ska säga elr vi hade flera "raster" men vid en rast så spela vi fotboll mot en väg vet itne riktigt vad de heter men endå.. Jag typ sparka in min fot i vägen och seriöst jag trodde den skulle gå av! =O Men sen på kvällen gick vi alla ut ner till havet där vi hade en liten mässa. 

Och sen var det massa idioter som bada! :O xD Kaaallt säger jag bara! 
Men iaf sen gick vi tillbaka till lägergården och gjorde lite allt möjligt xD Sen sov vi och sen blev det idag. 
Och idag så fortsatte jag och Cajsa med vår lilla grej som vi planera. Men vi hann inte riktigt klart för vi skulle städa och så.. Så vi får fortsätta imorgon efter skolan så vi hinner klart. För på onsdag så är det genrep i kyrkan och då ska allt vara klart. Men juste efter vi städat och så så kom alla föräldrar och då åt vi korv och sen så åkte vi hem allihopa. 

Jag åkte inte hem för jag och Annie skulle rida satt aa. Men Annie och jag red hade jätte mysigt hästarna var jätte snälla och allt. Men Challes rygg börja knaka lite helt plötsligt. Men det ordna sej tillslut som tur var! :)<3
 Nu ska jag nog snart gå och lägga mej jag är helt jäkla slut!

Och det går inte att ladda upp bilder idag för anton håller på med nått bajs.. Gör det i morgon innan han kommer hem =P

Men Pusshej <3



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0