Konfirmation

Hejsan Svejsan alla söta läsare<3

Idag så va jag tvungen att gå upp vid ca: 07:45 för det va konfa idag också. 
Usch det var inte kul att gå upp så tidigt! Annah sov ju över så henne drog jag upp fast inte så tidigt.
Ungefär vid 08:20 så väckte jag henne och då satt vi och snacka en stund sen gik vi upp.
Vi åt lite frukos och så. Sen åkte vi iväg till konfan jag och Cajsa.
Vi hade jätte rolig, men jag blir bara så jätte trött på människor som bara ska förstöra för alla andra.
Hur svårt ska det kunna vara att va tyst i någon minut för att låta någon annan prata?
Att vara seriös och inte hålla på och göra massa oväsen några miuter är det verkligen så svårt?
Gud jag blir verkligen så less, trött och arg på er ni bara förstör för alla andra!
Aja sorry men ibland får man faktiskt ta ut sin ilska.. xD
Efter konfirmationen var slut åkte vi hem, stannade vi kiosken en stund och köpte glass mmh...
Nu har söta lilla Nelly kommit till mej! =) Eller föresten lilla? Nejnej juste hon har fyllt 18 år! 
I tisdags vare jah! Grattis i efterskott gumman <33
Nu ligger vi i min säng och vi ska väl gå ner och käka lite maaat snart.



Blev inga bilder från konfan men en bild på mej! =D


Uppdaterar mej kanske kanske senare.. =P


Din Åsikt
Postat av: BJERNHAGEN

aha okej :) hehe!

2009-05-09 @ 22:08:04
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0