Lång dag..

Hejsan allihopa! =)

Blev lite stressigt idag på morgonen hann liksom inte att blogga
. För det var ju nämligen såhär att vi var ju lediga idag och jag skulle ju kanske till Uppsala med Annie hennes mamma och hennes syskon =).
Och det blev så, Annie ringde mej vid kvart i 10 då jag låg och sov. Hon sa att dom skulle åka vid 11 och jag fick gärna följa med. Så jag fick då lite brottom för jag kände att jag var tvungen att duscha för mitt hår var helt cp.
När jag skulle hoppa in i duschen så fanns det såklart inget varmvatten ^^ Men det fick gå endå. När jag hade duschat och fixat iordning mej så ringde Annie och sa att dom inte skulle åka fören 12 så jag behövde inte cykla fören 20 i 12.
Det var då jag tänkte att jag skulle blogga men tiden bara rann iväg så jag hann inte. =P Klocken blev 20 i 12 och jag var tvungen att cykla, fick stå och vänta ett tag men det gjorde inget för dom kom sen ju =)
Vi åkte till Gränby centrum och kolla runt där ganska länge. Hitta ett par jätte fina skor! Inge mer elr jag provade några kläningar fast dom köpte jag inte för ska nog in dit med mamma någon dag och då ska jag kolla lite mer.  
Sen efter vi gått där som sagt ett tag så gick vi och käka på burger king och därefter bar vi iväg till ikea. =) Sen åkte vi hem.



Här har vi skorna som jag köpte =) Blev väldigt nöjd! =)

PussPuss<3


Din Åsikt
Postat av: Annie

snygga skor fanny! sånna vill jag med ha!:p

2009-05-05 @ 16:24:53

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0