Måndag

TjenaTjena! =)
Skola som vanligt idag dåe, allt gick bra i matten blev det mycket gjort. Allt gick ganska så fort idag.
Efter skolan så åkte jag med bussen till stallet med Pia. För det var nämligen så här, Cajsa hade jätte mycket plugg och en hel del skulle va klart till i morgon. Så hon sa att de gick bra om jag tog med mej någon annan.
Och så skulle hon komma ner sen kanske. Jag och Pia red en stund på volten vi hoppade och det gick jätte bra tycker jag. Cajsa kom ner och då red vi ut. Cajsa och Pia red och jag gick brevid. Dom var jätte duktiga galopperade och travade för fullt. =) När vi kom tillbaka hoppade jag lite till på volten Idde var jätte duktig. =D
Efter stallet så kom pappa och hämta oss, Vi släppte av Pia vid bussen sen åkte vi hem.  
Nu sitter jag i soffan med täcke och kollar på tv..

Här kommer lite bilder från idag :)


Blomma ;)


'

Jag när vi var ute och gick på gympan :)

Asså det går inte att ladda upp några bilder typ.. :O Får försöka sen...

Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0