Mätt och trött!

Nu har jag ätit och kollat lite på alla bloggar och lite så. Jag funderar på om jag snart ska gå och lägga mej fast jag vet inte riktigt =P
Men juste Annie ringde mig just och hörde fall om jag ville och kunde gå till stallet i morgon efter skolan och klart jag ville och kunde! Så i morgon blir det stallet och troligtsvis rida. =) 
Har känt mig så himla dum för att jag inte kunnat gått till stallet dom dagarna som jag skulle. Förlåt mej! <3
Hoppas allt gick bra endå!




Haha jag känner mej tråkig om jag inte lägger ut någon bild, så var ju bara tvungen att göra de! =P

Puss<3

Din Åsikt
Postat av: Foki

svar: jag läser runt ganska mycket och klicka mig fram =) tillslut så lyckades jag samlar ihop ett bunt med bilder ;)



Ha det bra! =)

2009-05-07 @ 00:13:10
URL: http://foki.blogg.se/
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Min kille Robin Nyberg köpte ett radhus här så vi bor här tillsammans :) Känner du honom eller hans lillesyrra My? :)

2009-05-07 @ 05:46:29
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0