Nu är bilen fin!

Nu har jag tvättat bilen och den blev jätte ren tycker jag! :) Hoppas man inte kommer få se fläckar sen när den torkar bara. =P


Ni får en sista bild för kvällen men inte en sista uppdatering

Nu sitter jag och pratar med lilla Pia i telefon =)
Haha hej hopp uppdaterar mej senare
Puss<3

  

Din Åsikt
Postat av: sara

Jaa, och jag har haft såhär i typ 5år :( Ska ringa vårdcentralen på måndag, är ganska less att ha såhär ont varje dag :/ Här har vi haft blå himmel hela dagen och sol :) fast har blåst ganska mkt. Men har som suttit i lä hela dagen så blev ganska brun :)

2009-05-16 @ 20:24:42
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0