Onsdag

Tjooho! Allt bra?
Idag har dagen gått snabb om jag får säga så. Skolan först, hah hade väldigt kul  =P Men tomt var det för alla nior var i stockholm på nån grej..
Efter skolan åkte jag till stallet med Annie. Vi red ut hade en jätte mysig ridtur. Hästarna snälla men lite busiga.
Vi var på en äng och galopperade och så, verkligen skit kul. Bara de att Idde fick lite damp lite då och då.
Då han börja sparka bakut och busa och så.. =P  Han är allt söt han! =)<3
Annie och Challe galoppera för fullt gick jätte bra för dom. Vi var ute och red i ca: 1 timme och 50 minuter inte så himla länge idag men endå..
Pappa kom och hämta mej vid kvart i 7 elr något sånt. Nu sitter jag i sängen och jag tror att jag ska gå ner snart och äta lite mat och kanske sätta på en makin tvätt vem vet. ;)
Juste i morrn så ska jag och Pia åka och kolla på Annie och Idas dans uppvisning. Ska bli jätte kul att få se er dansa brudar! =)

Idag går det inte heller att ladda upp bilder.. Jag blir toookig!
Aja Hej på er!
Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0