Piiil! =D

När vi skulle äta så hade Pia och Rickard kommit och skulle äta med oss, vi hade trevlans. :)
Efter maten så baka jag och Nelly banankaka, Rickard tyckte väldigt mkt om de så vi testade. Men jag trodde dårå att den skulle smaka riktigt illa för att första gången när jag skulle göra nån sort av kaka elr vad de va med banan i så var det fruktansvärt äckligt.
Men iaf den här var riktigt god faktiskt. Kan lägga ut receptet i morrn. Men kakan lär nog tyvärr slut för Antons kära vänner är här så dom kanske äter upp den inatt elr nått, så kan inte lägga upp någon bild. Om jag inte bakar någon ny.. =P
Haha men iaf efter ost och banankaka så spelade vi pil. =) Haha så jävla kul asså!
Tyvärr så förlora jag och Nelly men va fan vi har inte spelat pil så länge liksom. =P
Nu är vi väldigt trött och ska gå och lägga oss.
Och jag är glad! För i morgon så ska jag nog troligtvis rida! wiiie! =D



Pappa :)<3



Piltavla

Godnatt
PussPuss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0