Shopping dag!

Nu är jag entligen hemma elr jag har vart de ett tag men endå... =P Har haft en hel shoppingdag med mamsi.
Först åkte vi till thuns och kolla lite där. Jag hitta några linnen där. Men sen så åkte vi iväg till Gränby centrum och kolla där, och där hitta jag lite till. VI käka på burger king sen åkte vi hem, helt slut var vi.
Men jag hade lovat mamma på vägen dit att jag skulle tvätta bilen när jag kom hem. Så hon har städat inne i den nu och snart är det min tur att tvätta den. Har man lovat så har man liksom. =P
Och jag blir förbanad på denna daata som inte vill ladda upp bilder!! :O
Laddar kanske upp bilder ikväll när anton är klar me sitt på datan. För jag får inte ladda upp mella 7- 11 för då ska han rejda elr va fan de heter. :S  Och juste jag är fortfarande förkyld och har bajs ont i halsen. Det suuuger! :(

Aja önska mej lycka till med bilen nu =) Föresten hoppas ni haft en underbar dag! =)<3

Pusshej<3




Din Åsikt
Postat av: sara

Jobbigt :( Det är fint med mig förrutom att jag har så ont i magen tillochfrån :/ har ni lika fint väder som oss idag?:)

2009-05-16 @ 17:43:10
URL: http://dreamaboutme.blogg.se/
Postat av: Pia

okej, hahah

2009-05-16 @ 18:31:24
URL: http://allaslillapiia.webblogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0