Sjuk och åter sjuk

Hejsan allihopa!
 
Idag är jag också hemma för att försöka bli någolunda frisk tills i morgon då vi ska ut med konfan på en båt och segla i ett dygn.Och sen vara på en lägergård till söndag. Det ska bli kul men inte om jag ska vara sjuk.. "/ 
Juste igår hah mamma kom hem och jag hann inte uppdatera mej med bilderna och de , för när hon kom hem så sa hon att vi skulle ha datafri kväll. Så det var bara att stänga av datan.
Men idag är det ingen datafri dag elr kväll. =P

Och juste jag vet inte vad de är för fel med min data det går inte att ladda upp bilder på bloggen de står bara webbsidan kan inte visas ... :S Verkligen skit jobbigt..
Men aja jag får väl testa fler gånger..

Puss<3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0