Trött? Svar: JA!

Hej och god morgon på er, lite sent för att säga god morgon kanske men endå =)

Idag är jag extremt trött! För igår så var jag i stallet heeela dan med Annie. Vi red och hade jätte roligt. Bada med hästarna jätte kul var det bara de att man blev lite blöt.. =P
Jag cyklade hem vid ungefär kvart över sju. Då var det hem och fixa mat till killarna som var hemma hos oss.
Och det var Anton, Jonny och Erik,  dom fick stekt kyckling med pasta. Rätt så gott om jag får säga det själv.
Medans vi käka så satt Emelie och Louise och kolla på Robinson uppe. När jag käkat klart så kolla vi lite på o.c och tjocka oss med massa saker. Killarna satt och spela nått jäkla spel nere. Danne hade också kommit och satt där nere med dom. Men sen typ sent så gick Louise och Danne hem. Jag och Emelie fortsatte att kolla på o.c . Satt och kolla på det till halv fyra. Emelie tyckte att det gick segt när vi kolla så jag vet inte riktig om hon vila ögonen blunda asså elr kolla elr om hon sov *host*.. =D haha  Men i morse så drog den jävlen upp mej kl kvart i 11 och då såg jag ut som en zombi enligt henne höhö... Vi åt lite frukost och sen gick hon hem. Nu ska jag försöka sova lite  =P

PussPuss <3




Din Åsikt
Postat av: Anonym

Zombi fanny!! haha

2009-05-03 @ 23:43:36
Postat av: louise

skitkul :D

2009-05-04 @ 08:46:41
URL: http://louisebj.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0