Onsdag

Hejsan Svejsan! =)

Igår hade jag och Anton datafridag, vi får alltså inte sitta vid datan elr nått sånt. Så istället änga jag min kväll åt att plugga till provet som vi hade idag. Haha men jag somna i sängen så blev inte sådär jätte mkt pluggande.
Men provet gick ganska bra iaf! =)
Idag så har jag alltså vart i skolan och då som sagt hade vi prov och aah sen andra lektioner.
Juste jag och Emelie gick upp till lunden (där vi har gympa) och kollade på någon musik grej som var där =P haha det var faktiskt lite kul. Men sen efter skolan åkte jag till Norrtälje, var med Ebba där en liten stund sen gick jag till roden för att möta Annah, vi skulle spela in en låt hon, jag och Erik. Det gick ganska bra bara att det blev något knas med en sak så vi får försätta någon annan gång. Men sen blev det 18:20 bussen hem. Och nu som sagt är jag hemma och ska käka snart.




Hahah här var dårå när vi kolla på när dom hade sin lilla sångfest elr vad de va! =)
Jag vet man ser typ inte vad de är på bilden men va fan xD





Jag hade iaf en bra och rolig dag! =) Har ni haft det?



Puss<3


Din Åsikt
Postat av: Denise [ N a z t y s B u n n y ]

Bor typ 5 min från grissel, norrby gård heter det :)

2009-05-06 @ 20:58:58
URL: http://naztysbunny.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0