Dålig uppdatering!

Idag så var jag ju i kyrkan på morgonen sen efter det åkte jag och mamma till stallet. Jag hade ringt Annie men hon kunde inte rida så Rebecka kom så då red vi. Först hoppa vi på stallplan gick jätte bra och var riktigt kul. Förstår inte hur det kan vara så kul att hoppa. Jag verkligen ääälskar det! =) <3 Men efter vi hoppat en stund red vi ut. Jätte roligt var det också! :) Tack Rebecka för en riktigt rolig dag :)<3
Jag var heelt slut när jag kom hem så jag gick och la mej i mamma säng och där låg lilla söta kissen Zezar.
Vi låg och sov där kanske en timme elr nått. Sen kom mamma och drog upp mej för jag och anton skulle läga mat.
Det blev tacos mmh :) Riktigt gott var de faktiskt.
Nu sitter jag och kollar på wipeout och ska kolla lite på kläder sen efter de tror jag. =)

Har försökt ladda upp bilder jätte länge nu men inte fan går de heller!

PussPuss<3


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0