Bakning!

Nu har jag bakat klart mina drömmar och håller på och gör några andra kakor. Men jag måste vänta för jag råka ha dom förlänge i kylen så degen blev sten hård. xD Så måste vänta till sen blir lite mjuk.
Men juste jag har ätit middag och till det blev det frukost korv och potatis i någon sås.
Inte så jätte gott men va fan.

Juste jag måste bara säga att natten till idag var det att inbrott i singö skola. Skolan som ligger på ön där jag bor,
och i den skolan är det 0-3 orna som går. Och jag tycker så himla synd om dom för typ förra lördagen så hade dom en loppmarknad och då spela dom bla upp en teater som dom hade kämpat med och tränat på. Och dom hade typ en liten summa för inträde och sen tjäna dom ju pengar på själva loppisen också. Men dom pengarna som dom samlat in och så tog dom som gjorde inbrottet och sen tog dom också datorer. Men iaf de var dom pengarna dom skulle åka på sista skolresan med hela skolan. Så nu kan dom ju kanske inte åka på sin skoalresa. 
Jag säger bara usch sånt där är riktigt tråkigt. 

Men aja nu ska jag göra klart min kakor och så. Uppdaterar mej i morgon!
Pusshej<3   

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0