Tisdag

Hejsan hoppsan! :D

Skola idag som vanligt, det var skönt för det var en ganska slapp dag och vi hade vääldigt roligt xD .
Åkte hem idag istället för till stallet för var tvungen att plugga lite, usch jag kommer typ åka hem varje jävla dag den här veckan bara för att jag behöver plugga och de är fan inte kul asså men men.
Juste jag hade ju redovisningen idag och asså det gick bra men fy fan jag hatar att stå inför människor att prata det är det värsta som finns typ tycker jag :O 

Och juste fy fan för vädret idag riktigt äckligt känns som om vintern börjar komma nu tycker jag :P.
I morse när vi stod och vänta på bussen så bara helt plötsligt börja det hagla för fullt som tur var så kom bussen bara någon minut efter men men.
Nu ska jag ta och plugga vidare.

puss påer <3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0