Dåligt,dåligt

Heeejsan Sveejsan :)

Sorry för jätte jätte dålig uppdatering, men jag har haft fullt upp med skolan och plugg och allt.
Men iaf idag vare skola som vanligt, väldigt slapp dag. Elevensval, so, egelska, hemkunskap tror de va så xD
Sen så var det faktiskt så att Annah slutade tidigt idag. Så att då hade vi bestämt att vi skulle rida liten tur :)
Så himla härligt, red i vattnet, galoppera i full galopp på små vägarna, ja det blev en riktigt härlig och mysig ridtur! :D
I morgon tror jag det blir att åka hem och plugga en massa, usch på det!
Och nu resten av kvällen ska jag bara ta det lugnt, ska gå och lägga mig tidigt så jag är pigg tills i morgon :)

Haha juste jag är så jävla seg har fortfarnde inte köpt en ny kamera sladd så kommer inga nya bilder elr nått. xD

Ha de bra sötnosar, puss♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0