Helgen..

Heej :)

Så jävla sorgligt nu har helgen gått över och i morgon äre skola :(

I fredags iaf så var annah här som sagt, och Emelie kom ner en stund men hon tröttna på oss när vi kolla på O.C så hon gick hem.
Sen på lördag morgon så åkte Annah och jobba så vi gick upp ungefär halv 9 och det var inte kul! :O
Men sen ringde Emelie mig och frågade om jag skulle följa med henne och shoppa. Så vi for in till stockholm och shoppa lite. Elr aah blev inte så mkt om vi säger så men endå xD Vi hade de väldigt trevligt :)
Sen så senare på kvällen så var Annah hos mig å vi kollade såklart på O.C. Men sen senare kom Emelie och Louise och vi satt först och kolla på Wallander och sen satt vi och snacka massa skit xD
Sen så skulle Louise åka och hämta mina och Emelies föräldrar för dom vart på kräftskiva så då gick dom hem.
Och Annah och jag gick och la oss eftersom hon skulle jobba på söndagen (idag) också.
Så idag blev det också att gå upp tidigt, men efter hon åkt satte jag på O.C och låg under täcket och sen vid 11,12 så somna jag sen ringde lilla Annie och väckte mig :P men de gjorde inget :) För vi bestämde att vi skulle rida lite så de var skoj.
Vi red och det gick bra hästarna var både snälla och glada :P Idde var bara lite pigg, i galoppen så drog han på och det var lite svårt att hålla in han men de gick :P
Efter ridningen drog jag och Annie hem till henne och kollade på One tree hill :P 

Nu ligger jag i min säng och ska plugga lite en stund innan jag går och lägger mig.
Hoppas alla ni också har haft en trevligt helg som mig :)



Puss och godnatt påer♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0