Ingen skola idag...

Hejhej alla sötnosar ♥

Igår så blev det att gå till skolan men inte idag, för idag när jag vaknade hade jag väldigt ont i min mage.
Jag gjorde mig klar endå och åkte till bussen och klev på men när jag klev av bussen vid skolan, så hade jag jätte ont i magen så då tog jag bussen hem igen. Pappa var så snäll och kom och hämta mig vid bussen som tur var.
Och nu hela dagen har jag legat och kollat på tv under täcket och bara tagit det lugnt.
Har fortfarande ont i magen men inte lika ont som jag hade i morse men aja.
Hoppas ni har en bra dag :)
Och juste jag har glömt att berätta att jag har beställt saker så jag kan göra fina dekorationer och så på min bakverk jag gör. Men bara det första packetet har kommit och jag bara väntar på att få det andra så jag kan sätta i gång med att baka :D

Puss på er <3

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0