Konfaläger....

Tjoo, ♥

Nu äre såhär vah att i morgon så åker jag på konfaläger och är borta heeela helgen. För att de är nämligen såhär att jag har faktiskt bestämt mig för att testa vara konfaledare. Hah kommer kanske kännas lite konstigt bara för att dom som ska konfirmeras är lika gamla som mig eftersom jag konfirmera mig 1 år innan, haha men men skit samma ;P .
Det känns som om de kommer bli riktigt roligt faktiskt :)
Nej nu hinner jag inte skriva mer, för jag måste skriva upp alla saker jag ska göra och packa i morgonbitti eftersom jag är så glömsk kommer jag inte komma ihåg om jag inte skriver upp. ^^

Puss och hej på er! Ha en jätte trevligt helg :) ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0