Skolan rullar på....

Heej sötnosar ♥

Länge sen de blev uppdaterat här men men :)

Skolan rullar på som vanligt, ganska mycket plugg och så men va fan de funkar hehe xD
Idag hade jag engelska prov, alla andra hade redan haft de förra veckan då jag var sjuk så fick göra mitt idag.
Och aah de gick väl ganska bra tycker jag, får hoppas de iaf ;P
Sen så på fredag så kom jag på att vi har no prov. Men jag är ledig då troligtvis, så får göra de någon gång nästa vecka. Haha och jag vet att ni tycker att de är jääätte intressant att läsa de jag skriver men men xD ...
Juste i helgen så blev de att åka till hallsta och fira lilla Emelie eller lilla hon är 14 år nu xD Aja det var iaf väldigt trevligt att ungås med människor :P  Grattis på dej gumman :) <3

Men nu ska jag vara social på msn och kanske plugga lite matte.
Och juste jag och min lilla mamma måste kolla upp vrf mitt packet inte kommer, tänk om vi blivit lurade liksom :O xD hah nej men aah.



Puss på er ♥

Din Åsikt
Postat av: Maddis

Lillkusin vi sysn på Lördag! Sötungen följer med :)



Puss

2009-09-22 @ 22:21:33
URL: http://maddis84.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0