Blir det en lång, seg och tråkig långfredag idag?

God morgon på er :)

Har ni sovit gott?
Det har jag, helt underbart även fast Annah ringde och väckte mej vid halv 10 - 10 kanske? Hon började babbla jätte glatt om hur fint väder det var ute och om hur långfredagen skulle vara, om den skulle vara sådär lång, seg och tråkig som de låter den ska va, haha :) Aja vi kom iaf fram till att jag skulle komma till henne så skulle vi vara ute och hålla på med Gandalf (en häst) Så kanske den inte blir sådär extremt lång, seg och tråkig :P

Idag är det ju solsken ute så då får jag säker användning av mina nya solbrillor, så dom ska jag garanterat ta med mej ut idag ;D



Dagens fråga:
Tycker ni att långfredagen brukar vara extremt lång, seg och tråkig?

:D


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0