Full fart i köket!

Sitter i köket nu och det är full fart här. Har precis gjort klart mina beskvier. Ni får se bilder sen när jag har lagt upp dom på fat och ska bjuda på dom. Tyvärr så blev dom inte så bra som dom blev förra gången. När jag skulle doppa dom i chokladen höll dom nästan på och rasa ihop. Och citronsmörkrämen blev inte riktigt bra i smaken som förra gången. Dom smakade mer smör än citron även fast jag hade haft i massor med citron aja det blir nog bättre nästa gång får vi hoppas :) Blogg.se fungerar inte som det ska för mej så jag kan inte ladda upp någon bild så det kommer bilder senare. PussÅkram på er <3

Din Åsikt
Postat av: simone

ja, det gör jag också! ^^ Helt underbara kläder :)



Nej, vad jag vet så har forever21 inte kommit till Sverige än - men jag ska försöka ta reda på när den gör det :)

2010-04-05 @ 11:11:18
URL: http://gmz.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0