Låg uppdatering

Hejsan på er ♥

Nu var det länge sen jag blogga, helt ärligt har jag inte haft ork, tid och lust. Men nu ska jag sätta igång igen och blogga för fullt :)

Idag har jag vart och ridit med Sanna. Gick skit bra hästarna var pigga och glad så det var nice :) Idde hade inte blivit riden på ett tag så trodde han skulle vara piggelin om vi säger så. Men det märktes inte alls att han inte blivit riden på länge. Han var varken jätte pigg elr seg han var så som han brukar :) Haha konstig förklaring där men skit samma :P

Juste ska skriva ett inlägg sen om receptet på beskvierna som jag gjorde till påsk. Gör det senare idag eller i morgon :)


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0