Måste bil bättre på uppdateringen!

Hejsan på er :)

Gud vad dålig jag är på uppdateringen! Måste bättra mej!

Sitter här med Emelie nu har käkat lite mat nyligen och ikväll blire film med henne ;P Uppdaterar lite senare. Ni får några bilder från dagen som ni kan kolla på så länge :)

Annah sätter upp håret ;P


Jag spanar in mej i Annahs solbrillor


Annah kör för fulla muggar


Vacker utsikt över havet från singöbron ;P



Haha vi lekte lite med camen så här kommer bilder ;

Jag, Emelie och Anton :)



Jag och Emelie ( haha vet att jag har solbrillor inne men det skiter jag i)



Jag och Emelie


Haha jajah det är ingen som sagt att vi är normala ;)



Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0