Älskar men Hatar ?


God morgon på er ♥

Gud vad trött jag är idag, tack vara den där jäkla åskan och blixtrarna. Jag säger att jag älskar när de åskar och blixtrar för de är så mysigt och allt men sen när de väl börjar åska och blixtra håller jag på och skita ner mej och tror att jag ska dö osv. Och igår, fy fan säger jag bara! Det var bland de värsta jag vart med om! Inte blev de bättre heller när de hördes som om blixten slog ner precis brevid vårt hus där vi har plåt och skit ligga :O Och precis då gick strömmen så jag och mamma bara skrek rätt ut. Haha xD Aja nog om de!

Har gått upp tidigt för att ta bussen från Grisslehamn som går vid kl halv 10. Så nu håller jag på och gör mej vacker ;)
Kanske inte kommer något mer inlägg här fören ikväll, elr vi får se!

Ni får ha de gött så länge!



Ingen är så go som du, du är de vackraste ♥

Din Åsikt
Postat av: sara

söt blogg :)

2010-08-08 @ 09:26:05
URL: http://smuls.blogg.se/
Postat av: Cissi

Godmorgon! =) Hoppas du haft en trevlig helg!

2010-08-08 @ 09:41:49
URL: http://ceciliav.com

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0