Är tillbaka sakta men säkert...


Hejsan sötnosar ♥

Nu var det längesen de blev någon upd men som sagt var jag tvungen att fixa till lite allt möjligt aja...

Har börjat jobba nu mån-fre kl 12-17, sitter i en kyrka och typ är vakt och om det kommer besökare och dom undrar något så kan dom fråga mej och så självklart så svarar jag på det, eftersom jag vet allt så är det ju inte så svårt för mej ;) Ska jobba i morgon men har en hel del grejer som måste göras innan jag sticker iväg så hade faktiskt tänkt gå upp redan vid kl 9 usch så jobbigt! Måste verkligen gå och lägga mej nu så jag hinner få min skönhetssömn!






Du var fan guld ♥


Godnatt♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0