Bilder från cykelturen och ålandsbåten med Magnus och Marija :)



Här kommer bilderna från när Magnus och Marija var här :)



Cykeltur :)


Cykeltur :)


Cykeltur :)
Marija, Magnus, Anton


Cykeltur :)


Cykeltur :)


Cykeltur :)


Cykeltur :)
Så sött, kusinkärlek ;)


Cykeltur :)


Cykeltur :)


Cykeltur :)

Cykeltur :)



Mot ålandsbåten!


På ålandsbåten


På ålandsbåten
Magnus och Anton


På ålandsbåten
Magnus och Marija så himla söta tillsammans!


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten


På ålandsbåten
Het kortspelning påvägen hem, jag säger bara  MELLANLÄGG!!!! hehe


På ålandsbåten
Anton och Marija


På ålandsbåten

Så, nu fick ni se lite bilder :)


Din Åsikt
Postat av: Joakim

wie!! eckerö linjen! :D

2010-08-12 @ 21:18:01
Postat av: louise

hej gumman.vilken dag åkte du båten? jag åkte i tisdags. såg anna!

vi måste ses, kom & hälsa på mig!! <3

2010-08-13 @ 22:44:58
URL: http://louisebj.blogg.se/

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0