Första dan i skolan...




Adam och Emelie på bilden ovan :)

Första dagen i skolan idag på läääänge, Fast egentligen så känns de inte alls så länge sen de var vi var där... Sommaren har vart så jävla underbar och rolig så de är inte sant asså, vill ha meeer!

Men måste endå säga att de var rätt roligt att träffa alla underbara kompisar idag som man inte träffat på hela sommaren :) Var rätt slappt idag också så de var ju najs.
Idag ska jag faktiskt ta och gå och lägga mej tidigt så jag kanske slipper att få huvudvärk i morgon som jag haft dom senaste 4 dygnen, inte kul asså!

Jahjah nu ska jag sortera lite bilder på datan!

Hörs ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0