Frisören Fanny!


Hej på er :)

Kan ni gissa vad jag har gjort idag? Eller det kanske inte är så svårt att gissa de iumed rubriken kanske säger en hel del :P Jahjah.

Idag på morgen har jag klippt och färgat Annahs hår. Måste säga att de gick rätt bra och de tyckte nog Annah också för sen när jag var klar sa hon: Fanny du får fan fortsätta att klippa mej när de behövs :P .
haha och det var ju brade att hon tyckte de blev bra! :) Vem vet kanske man ska bli frisör? xD

Här kommer några dåliga för och efter bilder, hann inte ta så bra för vi hade lite brottom i slutet för Annah skulle iväg och jobba och så hade hon precis duschat så de var lite tovigt men va fan :)





Haha japp :)


Din Åsikt
Postat av: Annah

Nice men tror du får kapa en liten bit till och klippa upp lite till där bak, annars kommer de hinna bli långt innana ja kommer hem. Kanske måste be nån irländare kapa det annars och det vore ju lite otäckt :O xD

2010-08-29 @ 09:58:13

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0