Gamla Fotoalbum♥





Måste bara ta upp de här med hur mysigt och roligt de är med gamla fotoalbum Och vad jag själv faktiskt tänker göra ;)

När vi kom hem idag från Ålandsbåten så satte vi oss i soffan och kollade på gamla foton som låg i fotoalbum. Och hur trevligt är det inte med de liksom? Jätte trevligt och kul att titta på! Har tänkt att antingen skriva ut en hel del bilder på fotopapper eller så om jag kanske ska kolla upp något bra sida på internet som man kan skicka in bilder till så fixar dom de till foton på fotopapper. Tror att jag har sett något såndär sida förr så det ska jag garanterat kolla upp! För jag tycker det är så himla tråkigt för nu för tiden så har man ju alla bilder på datan och de som jag är rädd ska hända är att datan ska gå sönder och så försvinner alla bilder, hur kul skulle de vara liksom? Alla minnen som man har på kort bara försvinner :O Fast iof så har jag själv ju en hel del av mina bilder på ett usb fall att ;) men men de är kanske många som inte har det och det skulle ju vara tråkigt om alla ens bilder försvann liksom, inte sant?
Men iaf när jag har fixat bilder och så tänker jag göra massa olika fotoalbum som man kan ta fram och bara kika på när man har gäster hemma tex elr när man bara har tråkigt :)

Vad tycker ni ? Är det inte allt mysigt och roligt med fotoalbum? :)



Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0