Hatar!



Har jag någon gång berättat hur mycket jag haaaatar tyska ?

Fyfaaan säger jag bara! Nu är jag helt seriös, jag har haft tyska i 2 år och jag kan nästan ingenting. Det jag kan är att räkna till tio och några enstaka ord. Mer kan jag ej! Jag har en ganska stark känsla av att de inte kommer gå så bra för mej i tyska de här året...
Men vafan jag har inte direkt planerat att åka till tyskland :O Och jag vet att alla lärare säger i någon form av: att de är bra att kunna något språk fall om man ska åka dit och bla bla bla osv. Men jag är helt seriös jag ska inte åka till tyskland. Och om jag ska de så kommer jag ha en ordbok med mej!

Visst själva tyskland landet är säkert jätte trevligt men språket, jag fattar ingenting! :O



Med detta inlägg kanske ni fattar att jag sitter och pluggar tyska just nu vilket inte är så roligt...

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0