Huvudvärk så de dundrar om de!


Kom hem från Stockholm för några timmar sen, och de var sköööönt för jag har haft en sån jäkla huvudvärk hela vägen hem. Hatar verkligen när man har sån kraftig huvudvärk att de känns som om man ska spy! Har tagit en alvedon nu och ska gå och lägga mej strax, ska ju jobba i morgon och då vill jag verkligen inte ha sån här huvudvärk!
Får ta och visa er i morgon vad jag köpte idag för idag orkar jag verkligen inte fixa med de. Haha juste kom på nu också att jag har inte visat er vad jag beställt från gina för ett tag sen. Äh, får ta någon dag då jag visar upp allt nytt i garderoben De låter bra va ? ;)

Näfan nu måste jag sova!

Bjuder på en gräsligt ful bild men va fan ni överlever!




I always think about you
All the time you're on my mind


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0