Huvudvärk, sol och varm...

Ligger i min säng just nu och vilar lite, har vart ute och solat lite nu på dan och nu har jag huvudvärk så de dundrar om de, inte kul! Speciellt inte när de är sol och varmt man vet liksom inte vad man ska ta sej till allt blir så jobbigt :P haha. Måste nog ta en alvedon snart och sen ska jag försöka börja laga lite mat. Ni vet maten måste ju stå på bordet när mannen kommer hem, alltså Annah. Hahaha där va jag rolig ;)
Nej men vi ska äta lite sen ska vi cyklar iväg till Nelly och där ska vi ha tjejkväll :) ♥


Bjuder på en bild på, mej såklart! Såhär har jag traskat runt hemma idag, rätt slappt men äre inte så de ska vara hemma ? ;)


Förresten så är skjortan ny, den kommer från gina och är vekligen jäääätte skön. Jag brukar knyta den så den slutar precis under bysten och de är jätte skönt speciellt nu på sommaren. :)

Slänger in ett inlägg innan jag åker iväg på tjejkväll! Puss♥ 


Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0