Manikyr på Nelly :)


Hejsan på er :) (sorry för dåligt upd)

Hur mår ni? Själv mår jag fintfint :) Har inte blivit sjuk än som jag trodde jag skulle bli, sköööönt!

Idag då, japp jag har vart hemma hos Nelly drog dit efter skolan, ytterst trevligt! :) Vi satt och snacka skit som vanligt och medans så gjorde jag manikyr på henne :) Vad tycks? blev de bra? Jag behöver nog lite mer träning men men :) Sen gick vi ut och kika lite fast sen börja de åska så då sprang vi in. Usch hatar verkligen åska!
Jahjah de har vart en trevlig dag iaf :)






Vad tycks?












Din Åsikt
Postat av: Nelly

Bilderna vart ju jätte fina <3

2010-08-24 @ 23:26:48

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0