Middag med familj, morbror och kusiner :)


Go'kväll på er :)

Ska precis gå och äta varmrätten nu men tänkte bara skriva ett litet kort inlägg bara.

Idag har jag jobbat, var nästan inga besökare idag så de var slappt. Annah kom och hälsade på och vi satt och spela och sjöng tillsammans i ca 2-3 timmar, riktigt kul! Låtarna börjar verkligen låta bra nu måste jag säga! Eller vad säger du Annah? :P

Min kusin Maddis kom ut för någon dag sen och idag kom min morbror och en till kusin ut, riktigt trevligt! Dom kom ut och tänkte fiska lite tillsammans med pappa så de var ju kul för han också :)

Nej nu ropar dom på mej att köttet är klart, måste kila!

Puss ♥

Din Åsikt

Tack för alla kommentarer! :)

Vad heter du?
Kom ihåg mig?

E-postadress: (Bara jag som ser)

Vad har du för blogg?

Vad har du på hjärtat?

Trackback
RSS 2.0